Nowy tydzień oznacza dla nas kolejne nowości! Tym razem twórcy znanych portali przygotowali dla nas naprawdę wiele nowych udogodnień! 

2-godzinne video na Twitterze 

Subskrybenci Twitter Blue otrzymali właśnie możliwość publikowania aż 2-godzinnych materiałów video. Opcja dostępna jest w przeglądarkach oraz Iphonach. Użytkownicy Androida wciąż ograniczeni są materiałami 10-minutowymi, natomiast osoby bez subskrypcji mogą tworzyć treści o długości maksymalnie 140 sekund. 

Źródło: socialmediatoday.com 

Pierwszy stan wprowadza zakaz na TikToka 

Stan Montana w USA zostanie prawdopodobnie pierwszym stanem, który całkowicie zablokuje TikToka dla swoich mieszkańców. Zakaz ma wejść w życie 1 stycznia 2024 r., jednak twórcy już zapowiadają zakwestionowanie tego ruchu.  

Przypominamy, że większość stanów USA zakazało instalowania TikToka na urządzeniach wydanych przez rząd w związku z obawami dotyczącymi jego powiązań z rządem chińskim. 

Źródło: socialmediatoday.com 

GIFy w komentarzach na Instagramie 

GIFy na Instagramie działają podobnie jak w przypadku Facebooka. Użytkownicy mogą przeglądać kolekcję obrazków lub wyszukiwać konkretne materiały przy użyciu Giphy. 

Szef firmy dodał ponadto, że Instagram testuje nową funkcję tekstową w Rolkach. Na zrzucie ekranu udostępnionym przez Adama Mosseri zauważyć można oś czasu, która prawdopodobnie pomoże zsynchronizować napisy w materiale. 

Źródło: gadgetsnow.com 

Zapisz post dla znajomych 

Instagram umożliwia teraz zapisywanie treści w „kolekcjach kooperacyjnych”, które Ty i Twoi znajomi możecie współtworzyć i przeglądać. Stworzyć możesz je poprzez przytrzymanie zakładki do zapisywania treści. 

Źródło: adobe.com 

Stories generowane przez sztuczną inteligencję 

Facebook testuje opcję tworzenia relacji za pomocą sztucznej inteligencji. Zasugeruje Ci on gotowe historie korzystając ze zdjęć i filmów, które poprzednio opublikowałeś. 

Źródło: adobe.com 

Weryfikacja na LinkedIn 

LinkedIn  wprowadza system weryfikacji, który pozwoli użytkownikom potwierdzić swoją tożsamość i miejsce pracy. W przeciwieństwie do Instagrama, Facebooka czy Twittera jest to opcja bezpłatna. Weryfikację możesz otrzymać za pomocą firmowego adresu e-mail lub za pośrednictwem Microsoft Entra, jeśli Twoja firma już korzysta z tej opcji.  

Źródło: theverge.com