Nowy tydzień oznacza dla nas kolejne nowości! Tym razem twórcy znanych portali przygotowali dla nas naprawdę wiele nowych udogodnień!
2-godzinne video na Twitterze
Subskrybenci Twitter Blue otrzymali właśnie możliwość publikowania aż 2-godzinnych materiałów video. Opcja dostępna jest w przeglądarkach oraz Iphonach. Użytkownicy Androida wciąż ograniczeni są materiałami 10-minutowymi, natomiast osoby bez subskrypcji mogą tworzyć treści o długości maksymalnie 140 sekund.
Źródło: socialmediatoday.com
Pierwszy stan wprowadza zakaz na TikToka
Stan Montana w USA zostanie prawdopodobnie pierwszym stanem, który całkowicie zablokuje TikToka dla swoich mieszkańców. Zakaz ma wejść w życie 1 stycznia 2024 r., jednak twórcy już zapowiadają zakwestionowanie tego ruchu.
Przypominamy, że większość stanów USA zakazało instalowania TikToka na urządzeniach wydanych przez rząd w związku z obawami dotyczącymi jego powiązań z rządem chińskim.
Źródło: socialmediatoday.com
GIFy w komentarzach na Instagramie
GIFy na Instagramie działają podobnie jak w przypadku Facebooka. Użytkownicy mogą przeglądać kolekcję obrazków lub wyszukiwać konkretne materiały przy użyciu Giphy.
Szef firmy dodał ponadto, że Instagram testuje nową funkcję tekstową w Rolkach. Na zrzucie ekranu udostępnionym przez Adama Mosseri zauważyć można oś czasu, która prawdopodobnie pomoże zsynchronizować napisy w materiale.
Źródło: gadgetsnow.com
Zapisz post dla znajomych
Instagram umożliwia teraz zapisywanie treści w „kolekcjach kooperacyjnych”, które Ty i Twoi znajomi możecie współtworzyć i przeglądać. Stworzyć możesz je poprzez przytrzymanie zakładki do zapisywania treści.
Źródło: adobe.com
Stories generowane przez sztuczną inteligencję
Facebook testuje opcję tworzenia relacji za pomocą sztucznej inteligencji. Zasugeruje Ci on gotowe historie korzystając ze zdjęć i filmów, które poprzednio opublikowałeś.
Źródło: adobe.com
Weryfikacja na LinkedIn
LinkedIn wprowadza system weryfikacji, który pozwoli użytkownikom potwierdzić swoją tożsamość i miejsce pracy. W przeciwieństwie do Instagrama, Facebooka czy Twittera jest to opcja bezpłatna. Weryfikację możesz otrzymać za pomocą firmowego adresu e-mail lub za pośrednictwem Microsoft Entra, jeśli Twoja firma już korzysta z tej opcji.
Źródło: theverge.com