Pragniesz podbić świat mediów społecznościowych? Najpierw musisz je dokładnie poznać! A w tym pomoże Ci najnowsza BRICKówka!

TikTok: domyślne napisy do filmów

TikTok chce poprawić dostępność aplikacji, wdrażając automatyczne napisy we wszystkich filmach. Aktualizacja ma pojawić się w przyszłym miesiącu.

TikTok umożliwia już użytkownikom włączenie napisów z poziomu panelu publikacji. Teraz będą one włączone w każdym klipie, a opcjonalna opcja „Zezwalaj na automatyczne napisy” zostanie usunięta z procesu przesyłania.

Źródło: socialmediatoday.com 

Meta: promocja rolek

Meta ogłosiła niedawno aktualizację, która pozwoli na promowanie rolek. Reklamy karuzelowe umożliwią firmom łatwiejsze prezentowanie swoich produktów klientom. Z funkcji korzystać będzie można zarówno na systemie Android jak i IOS.

Dzięki temu klienci będą zachęcani do częstszych zakupów i wybierania przedmiotów poprzez przesuwanie w lewo polecanych reklam.

Źródło: prdaily.com 

Instagram: ankiety w komentarzach

Nowa opcja umożliwi użytkownikom dodawanie interaktywnych ankiet w strumieniach komentarzy zarówno pod postami, jak i Rolkami. Instagram testował tę opcję przez ostatnie sześć miesięcy, a niektórzy użytkownicy zauważyli w testach różne jej wersje.

Ankiety okazały się popularną opcją w innych formularzach i aplikacjach, a prosta i lekka interakcja znacznie ułatwia widzom dzielenie się swoimi przemyśleniami i interakcję z treściami użytkownika.

Ankiety mogą być również dobrym sposobem na zebranie opinii i zwiększenie współczynnika zaangażowania w profilach marek, a uproszczona odpowiedź znacznie ułatwia uzyskanie wielu interakcji i pozytywnych sygnałów dla algorytmu.

Źródło: socialmediatoday.com 

X: subskrypcja “Not A Bot” 

X znany wcześniej jako Twitter, wprowadza subskrypcję “Not A Bot” w Nowej Zelandii i na Filipinach. Za roczną opłatę w wysokości 1 dolara (0,94 euro) użytkownicy będą mieli dostęp do kluczowych funkcji, takich jak tweetowanie, odpowiadanie i polubienia, podczas gdy ci, którzy zrezygnują z subskrypcji, będą mogli jedynie czytać posty, oglądać filmy i śledzić konta. Celem jest zwalczanie spamu, manipulacji i aktywności botów na platformie. Od czasu przejęcia Twittera przez Elona Muska wartość firmy spadła, a przychody z reklam zmniejszyły się o około 50%. 

Źródło:euronews.com

Snapchat: lojalni użytkownicy

Snapchat od zawsze skupia się na intymnych interakcjach i budowaniu prawdziwych relacji z najbliższym otoczeniem użytkowników, czym mocno wyróżnia się na tle innych platform społecznościowych. Ostatnie analizy wykazały, że znaczny odsetek codziennych użytkowników Snapchat nie korzysta z TikToka, Facebooka, YouTube’a ani Twittera każdego dnia, co podkreśla potencjał tej aplikacji w dotarciu do różnych grup odbiorców. Szczególnie wśród młodszych użytkowników, duża część z nich nie korzysta z tych platform codziennie. Snapchat kładzie nacisk na autentyczną komunikację i wyrażanie siebie, co czyni go potężnym narzędziem do prowadzenia kampanii.

Źródło: socialmediatoday.com