Żegnamy luty, witamy nowości, a tych w ostatnich dniach całkiem sporo. Jesteście gotowi? To do dzieła!
Płatna subskrypcja na Facebooku
Po “sukcesie” Twitter Blue nie trzeba było długo czekać, aż ogłoszono, że również na Facebooku będzie można wykupić płatną subskrypcję. W odróżnieniu jednak od Twittera, który w początkowej fazie płatnych subskrypcji ułatwił kradzież tożsamości, Facebook chce, aby za pieniądze użytkownicy mogli kupić większą oraz skuteczniejszą ochronę konta. W ramach subskrypcji otrzymamy między innymi:
- znaczek weryfikacji;
- łatwiejszy dostęp do pomocy technicznej;
- weryfikację dowodem osobistym.
Miesięczna subskrypcja Meta Verified w wersji przeglądarkowej będzie kosztować $11,99, a dla użytkowników systemu iOS $14,99. Wstępnie udoskonalenie ma zostać wprowadzone w Australii oraz Nowej Zelandii, ale zapowiada się, że niedługo zawita także do innych krajów.
Źródło: money.pl
Nowy program motywacyjny od TikToka
TikTok jest właśnie w trakcie wdrażania większej ilości sposobów na zachęcenie do tworzenia treści w aplikacji. Jedną z form ma być program motywacyjny, który będzie nagradzał twórców, którzy stworzą materiały trwające ponad minutę. Obecnie z programu w wersji beta mogą korzystać użytkownicy z USA. Z dostępnych informacji można natomiast wnioskować, że wspomniane nagrody przybiorą formę pieniężną.
Źródło: meltwater.com
Prywatne wiadomości od Influencerów
Instagram testuje nową funkcję kanału, która pozwoli influencerom wysyłać masowe wiadomości prywatne do swoich obserwujących. Bezpośrednie zaangażowanie w format transmisji jeden-do-wielu może znacząco poprawić formę promocji współprac oraz produktów.
Źródło: meltwater.com
Odświeżona Akademia Pinteresta
Po wykazaniu stałego wzrostu liczby użytkowników ukazała się odnowiona wersja platformy e-learningowej, w której marketerzy mogą poszerzać swoją wiedzę. Akademia Pinteresta ma za zadanie przede wszystkim pomóc w tworzeniu udanych i angażujących kampanii. Webinaria oraz poradniki po angielsku możesz znaleźć klikajac w link: https://business.pinterest.com/pl/guides-and-education/.
Źródło: brandwatch.com
Instagram przywraca równowagę naszym kanałom
Po tym, jak wideo i Reels przejęły władzę w 2022 roku, dyrektor generalny Instagrama, Adam Mosseri zwrócił uwagę, że w tym roku zdjęcia będą zyskiwać więcej uwagi za sprawą odpowiedniego pozycjonowania. Celem jest znalezienie właściwej równowagi dla użytkowników Instagrama.
Źródło: brandwatch.com