Influencer Marketing
Influencer marketing to podejmowanie przez markę współpracy z różnymi osobami, w celu wypromowania swoich towarów lub usług. Współpraca może przyjmować wiele postaci: wpisy sponsorowane, wystawienie recenzji produktu, udział w sesjach zdjęciowych, reklamach i kampaniach promocyjnych produktów. 9/10 światowych liderów opinii twierdzi, że korzysta z możliwości współpracy z Influencerem podczas kampanii marketingowych swojej firmy. Jako kreatywna Agencja SM posiadamy własną bazę influencerów, z którymi współpracujemy.

To podejmowanie przez markę współpracy z różnymi osobami, w celu wypromowania swoich towarów lub usług. Współpraca może przyjmować wiele postaci: wpisy sponsorowane, wystawienie recenzji produktu, udział w sesjach zdjęciowych, reklamach i kampaniach promocyjnych produktów. 9/10 światowych liderów opinii twierdzi, że korzysta z możliwości współpracy z Influencerem podczas kampanii marketingowych swojej firmy. Jako kreatywna Agencja SM posiadamy własną bazę influencerów, z którymi współpracujemy.

Jakie korzyści niesie Influencer marketing?
Influencer marketing cieszy się dużą popularnością – szczególnie z uwagi na uzyskiwane rezultaty. 84% marketerów jest zdania, iż działania w ramach influencer marketingu są skuteczne.