Influencer Marketing

Influencer marketing to podejmowanie przez markę współpracy z różnymi osobami, w celu wypromowania swoich towarów lub usług. Współpraca może przyjmować wiele postaci: wpisy sponsorowane, wystawienie recenzji produktu, udział w sesjach zdjęciowych, reklamach i kampaniach promocyjnych produktów. 9/10 światowych liderów opinii twierdzi, że korzysta z możliwości współpracy z Influencerem podczas kampanii marketingowych swojej firmy. Jako kreatywna Agencja SM posiadamy własną bazę influencerów, z którymi współpracujemy.

Nagrywanie i tworzenie treści smartphonem to forma influencer marketingu.
Influencer Marketing

To podejmowanie przez markę współpracy z różnymi osobami, w celu wypromowania swoich towarów lub usług. Współpraca może przyjmować wiele postaci: wpisy sponsorowane, wystawienie recenzji produktu, udział w sesjach zdjęciowych, reklamach i kampaniach promocyjnych produktów. 9/10 światowych liderów opinii twierdzi, że korzysta z możliwości współpracy z Influencerem podczas kampanii marketingowych swojej firmy. Jako kreatywna Agencja SM posiadamy własną bazę influencerów, z którymi współpracujemy.

Nagrywanie i tworzenie treści smartphonem to forma influencer marketingu.

Jakie korzyści niesie Influencer marketing?

Influencer marketing cieszy się dużą popularnością – szczególnie z uwagi na uzyskiwane rezultaty. 84% marketerów jest zdania, iż działania w ramach influencer marketingu są skuteczne.

Zawieranie nowe bliskich relacji z odbiorcami.

Możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej

Influencer marketing to tworzenie międzynarodowych kontaktów.

Budowanie silnego profilu linków

Atrakcyjne koszty podczas korzystania z influencer marketingu.

Atrakcyjny koszt współpracy

Tworzenie nowych i unikalnych treści dzięki influencerom.

Dostęp do unikalnej treści

Influencer marketing to zwiększenie zasięgów i dotarcie do nowych grup odbiorców.

Zwiększenie zasięgów

Zwiększenie aktywności na stronie dzięki influencer marketingowi.

Możliwość zwiększenia ruchu na stronie

Pamiętaj, że Influencer Marketing to jedna z wielu form realizowanych w ramach planowanej strategii firmy! Działając na kilku płaszczyznach jednocześnie, zwiększasz szansę na osiągnięcie wyznaczonych celów biznesowych.