Czy uwierzycie nam na słowo, jeśli powiemy, że już niedługo sztuczna inteligencja będzie mogła zadbać o Wasze relacje z innymi i randki? Brzmi absurdalnie, jednak już w przyszłym miesiącu, będziecie mogli to przetestować! Informacji szukajcie w naszej BRICKówce!  

Nowe zasady zarabiania z rolek 

META niedawno ogłosiła, że ​​testuje nowy model płatności, w ramach którego przychody z Rolek będą określane na podstawie liczby odtworzeń. Obecne kryterium w dużej mierze koncentruje się na pojawiających się reklamach. META twierdzi, że nowy model wypłat pozwoli twórcom całkowicie skupić się na tworzeniu angażujących treści, które przyciągają wyświetlenia.  

Źródło: gadgetsnow. com 

AI pojawi się na LinkedIn 

LinkedIn testuje monity AI dotyczące aktualizacji statusu użytkowników. Posty na LinkedIn różnią się od innych platform społecznościowych tym, że są zazwyczaj ukierunkowane na profesjonalne aktualizacje i promocję biznesową. Pomoc sztucznej inteligencji ma wesprzeć twórców poprzez tworzenie szkiców ich kolejnych postów.  

Źródło: meltwater.com 

Teaser AI – aplikacja randkowa oparta o sztuczną inteligencję 

Zgodnie z zapowiedziami twórców, platforma dostępna będzie wyłącznie dla użytkowników powyżej 17 roku życia. Zakładając profil oraz prowadząc konwersację sztuczna inteligencja będzie starała się zebrać o nas jak najwięcej informacji, co pozwoli jej na samodzielne prowadzenie późniejszych rozmów. Osoby po drugiej stronie nie będą miały pojęcia czy osoba, z którą rozmawiają to Ty, czy technologia. Z przedstawionego opisu wynika, że dopiero po dopasowaniu do siebie osób użytkownikowi przedstawiona zostanie konwersacja, która pozwoli zdecydować mu o jej kontynuacji lub zakończeniu. Według zapowiedzi, aplikacja ma pojawić się pod koniec maja. 

Źródło: socialpress.pl 

Zakupy na TikToku 

Ze względu na poważne zmiany w zakupach na Instagramie i Facebooku, TikTok zamierza wprowadzić pewne udogodnienia także u siebie. 

TikTok rozszerzy opcje wyświetlania produktów w profilu, a wybrani użytkownicy mogą przetestować tę funkcję, jeszcze zanim zostanie ona wprowadzona dla wszystkich sprzedawców detalicznych w USA. TikTok twierdzi, że aplikacja ma wpływ na 83% decyzji zakupowych użytkowników, dlatego ważniejsze niż kiedykolwiek jest to, aby Twoje produkty i marka były tam zauważalne. 

Źródło: plannthat.com 

Nowe funkcje YouTube premium 

Dostępem do płatnej wersji Youtube pochwalić może się 80 milionów użytkowników. Do głównych zalet subskrybcji należą: odtwarzanie w tle, możliwość pobierania materiałów i przede wszystkim brak reklam. Na swoim blogu twórcy ogłosili, że w życie wchodzą kolejne udogodnienia, które jeszcze bardziej ułatwią korzystanie z aplikacji! Należą do nich:  

  • możliwość tworzenia kolejki oglądanych materiałów; 
  • funkcja wspólnego oglądania treści poprzez Google Meet; 
  • przełączanie treści między urządzeniami i kontynuowanie ich oglądania; 
  • korzystanie z YouTube w trybie offline – podczas dostępu do wifi, funkcja inteligentnego pobierania samodzielnie załaduje polecane materiały, dzięki czemu będziesz mógł cieszyć się nimi nawet w chwili, gdy zostaniesz odłączony od sieci, 

Źródło: blog.youtube