Accenture i Fashion Biznes po raz kolejny przeprowadziły badania zachowań zakupowych populacji tzw. generacji Z, czyli ludzi urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 roku, dopiero wkraczających na rynek pracy. Jak wynika z analizy młodsi częściej kupują “w sieci”, jednak o dziwo tęsknią również za zakupami stacjonarnymi.
Czytaj więcej
LinkedIn wprowadził nowy, przydatny przegląd różnych opcji reklamowych, w tym informacje o rozmiarze obrazu, opcje wezwań do działania, wymagania techniczne i inne dla każdego typu reklamy, pomagając nakreślić, jak zmaksymalizować kampanie na platformie. Przewodnik po reklamach LinkedIn Jak wyjaśnił LinkedIn: „Nasz nowy przewodnik po...
Czy wiesz, że wydatki na reklamę na Facebooku wzrosły w 2020 roku o prawie 30%? Według danych przedstawionych przez portal smallbiztrends.com trend ten będzie utrzymywać również w tym roku i będzie rósł. Jeśli nadal Twoja firma nie zainwestowała w marketing w Internecie nadszedł czas,...