Minął cały tydzień, a my dalej jesteśmy głodni nowości! Macie ochotę na dawkę świeżutkich aktualizacji ze świata mediów społecznościowych? Wskakujcie na nasz pokład i lecimy!
YouTube: gry w aplikacji
YouTube planuje poszerzyć zakres swoich działań poprzez dodanie zakładki z grami w aplikacji. Już w czerwcu pojawiły się informacje, że YouTube eksperymentuje z nowymi rozszerzeniami, a przez ostatnie miesiące projekt był stale rozwijany.
Obecnie nie ma zbyt wielu szczegółów na temat gier, które będą dostępne w aplikacji. Pojawiły się jednak informacje, że użytkownicy będą mogli kontrolować oraz zapisywać swoje postępy. Sugeruje to, że przynajmniej niektóre gry mogą zawierać bardziej szczegółowe elementy rozgrywki.
Ciekawostka
W 2022 roku treści o grach wygenerowały w aplikacji ponad 4 miliardy godzin czasu oglądania!
Źródło: socialmediatoday.com
TikTok: Testuje zakupy w aplikacji
Wybrani użytkownicy w USA mają już dostęp do zakładki “Sklep” w aplikacji. Znajduje się ona obok zakładki “Dla Ciebie”, a jej celem jest zaprezentowanie popularnych produktów, które pojawiają się na filmach.
Zakupy w aplikacji to obecnie główne źródło dochodu chińskiej wersji TikToka. Wzrost zainteresowania taką formą zakupów zauważyć można także w innych azjatyckich krajach tj. Singapur czy Indonezja. Zachodni użytkownicy wciąż podchodzą niepewnie do nowego pomysłu, jednak może się to okazać całkiem korzystnym krokiem.
Źródło: meltwater.com
Instagram: Posty tylko dla bliskich znajomych
Instagram już od pewnego czasu umożliwia tworzenie relacji tylko dla najbliższych znajomych. Teraz testowana jest opcja, która umożliwić ma podobne działania wobec postów.
Większa prywatność publikowanych treści zachęcić ma użytkowników do częstszego udostępniania treści. Pomóc ma w tym także możliwość wyboru, dla kogo dostępna będzie liczba polubień publikacji – obecnie istnieje tylko możliwość wyłączenia liczby dla wszystkich użytkowników.
Źródło: prdaily.com
X(dawniej Twitter): oferty pracy
W ramach ciągłych wysiłków nad stworzeniem „aplikacji do wszystkiego”, X uruchomił możliwość publikacji ofert pracy. Funkcja dostępna jest dla zweryfikowanych kont. Jest to zdecydowana próba wkroczenia w przestrzeń, która do tej pory należała głównie do LinkedIn. Jak myślicie, na co jeszcze wpadnie Elon Musk?
Źródło: meltwater.com