Co w nowej BRICKówce? Zagłębmy się w świat social mediów i zobaczmy, co w trawie piszczy.

YouTube wprowadza zakaz ukrywania liczny subskrybentów

YouTube ogłosił, że powraca do pełnej jawności liczby subskrybentów. To istotna informacja głównie dla twórców, która nie przez wszystkich może być odebrana pozytywnie. Jej celem jest zwiększenie bezpieczeństwa zarówno dla twórców, jak i widzów.

Jakiś czas temu YouTube pozwolił na ukrywanie liczby subskrybentów, miało to na celu wsparcie twórców z małą liczbą subskrypcji, aby ich mniejsza popularność nie wpływała na ich wiarygodność. Jednak jak się okazuje, ta funkcja umożliwiła oszustom podszywanie się pod najpopularniejszych twórców, co w rezultacie przyniosło więcej szkód niż korzyści.

Źródło:socialpress.pl

TikTok usunął ponad 102,3 mld filmów!

Bezpieczeństwo zagrało główną rolę. TikTok po raz kolejny udowodnił, że kontroluje publikowane treści wideo.

Z najnowszego raportu wynika, że usunięte filmy naruszały zasady społeczności lub warunki świadczenia usług – tego typu filmy stanowiły aż 1% wszystkich przesłanych materiałów. Inne zostały odrzucone, zanim ktokolwiek je wyświetlił lub zgłosił. Kolejną część zawierały reklamy naruszające wytyczne dotyczące reklam. Ostatnia grupa to filmy poruszające temat wojny na Ukrainie.

TikTok stara się chronić swoją miliardową społeczność przed fałszywymi treściami lub tymi, które bezpośrednio naruszają zasady aplikacji.

Źródło:socialpress.pl

Nowa funkcja TikToka „Informacja o tej reklamie”

Funkcja „Informacja o tej reklamie” to kolejny zabieg zwiększający bezpieczeństwo na TikToku. Ma na celu zwiększenie przejrzystości reklam i uświadomienie użytkownika, dlaczego to właśnie on jest ich odbiorcą.

Po kliknięciu w reklamę ukażą się szczegółowe informacje, które połączyły reklamowaną treść z kontem użytkownika. Będzie to, np. wiek przypisany do konta, zainteresowania i tematyka najczęściej oglądanych filmów. Każdy miał możliwość zmiany swoich ustawień, tak aby, jak najbardziej dopasować wyświetlane reklamy do swoich potrzeb i upodobań.

Źródło:socialpress.pl

Twitter – treści audio na pierwszym miejscu

Twitter postanowił postawić treści audio jako najważniejsze z tych, które pojawiają się na tym medium. Wszystko za sprawą wprowadzenia podcastów i treści wideo na stałe.

Do tej pory treści audio były wyświetlane 30 dni od momentu ich opublikowania. Nowa funkcja umożliwi ich stałą publikację, a ich usunięcie będzie zależne od woli użytkownika. Powstanie też opcja ponownej publikacji treści po ich usunięciu.

Wszystko wskazuje na to, że Twitter chce rozwijać swoje medium w stronę podcastów, na których w przyszłości pragnie zarabiać.

Źródło:socialpress.pl

Komentarz (1)

ZOSTAW KOMENTARZ