Urlop? Wakacje?
Nie w mediach społecznościowych! One zawsze są gotowe do działania! Nie przedłużając, zabieramy Was na wycieczkę do gorrrących nowości!
YouTube: pomoże w nadawaniu nazw filmom
YouTube wprowadza nowe narzędzie oparte o sztuczną inteligencję, które pomoże twórcom wymyślić tytuły dla ich filmów. Podobnie jak miniatura, tytuł filmu jest kluczowym czynnikiem decydującym o tym, czy użytkownik kliknie i obejrzy materiał. Tak więc pomoc sztucznej inteligencji może okazać się nieoceniona dla firm i początkujących twórców treści, którzy chcą zwiększyć liczbę subskrybentów.
Źródło: melwater.com
Instagram: ścieżki muzyczne w karuzelach
Instagram rozwija muzycznie swoją platformę poprzez udostępnienie funkcji ścieżek dźwiękowych przy karuzelach ze zdjęciami. Twórcy z TechCrunch ujawnili także że aplikacja pozwoli na oznaczenie maksymalnie trzech osób w rolce jako współtwórców.
Platforma pracuje również nad opcją, która pozwoli użytkownikom dodawać zdjęcia i filmy do postów innej osoby. Pierwotny twórca będzie musiał zatwierdzić post, zanim będzie on widoczny dla innych.
Źródło: prdaily.com
Threads: następca Twittera?
Threads zostały uruchomione z dużą pompą i zgromadziły już ponad 100 milionów użytkowników. Platforma należąca do Meta opiera się o treści testowe, a twórcy podkreślają jej przyjacielski oraz bezpieczny charakter. Aplikacja bardzo skorzystała na połączeniu z Instagramem, umożliwiając ludziom łatwe tworzenie nowych kont i przenoszenie obserwacji.
Niektóre z ostatnich aktualizacji dodatkowo obejmują możliwość udostępniania postów z Threads w bezpośrednich wiadomościach na Instagramie. Kolejna aktualizacja obejmuje możliwość dostosowania tekstu alternatywnego dla zdjęć i filmów przed ich opublikowaniem oraz nowy przycisk wzmianki, który pozwala użytkownikom oznaczać inne konta we wpisach.
Obecnie Threads ze względu na ochronę prywatności znacznie wykracza poza normy obowiązujące w Unii Europejskiej, dlatego nie wiemy, kiedy aplikacją będą mogli cieszyć się użytkownicy z Polski.
Źródło: prdaily.com
TikTok: wprowadza posty oparte wyłącznie o tekst
Funkcja wpisów tekstowych pozwala użytkownikom udostępniać treści o długości do 1000 znaków. Każdy post tekstowy można dostosować za pomocą naklejek, dźwięków i kolorowego tła.
Nowa funkcja może brzmieć jak Threads lub X (dawniej Twitter), ale w przeciwieństwie do postów na tych platformach, tekstowe materiały na TikToku nie mają na celu ułatwienia konwersacji. Zamiast tego wpisy wyglądają bardziej jak tekstowa historia na Instagramie i działają podobnie do standardowego posta ze zdjęciem lub filmem. W komentarzach może dojść do wymiany zdań, ale priorytetem pozostaje treść oryginalnego posta.
Źródło: hootsuite.com