Będąc odnoszącym sukcesy vlogerem możesz zarobić bardzo dobre pieniądze. Ale dojście do punktu, w którym masz wystarczającą liczbę subskrybentów, polubień czy wyświetleń, wymaga czasu. Dziś podpowiemy ci, w jaki sposób osiągnąć natychmiastowy sukces. Oto 7 sposobów na zdobycie subskrybentów w serwisie YouTube. 

Tworząc filmy na YouTube skup się na odbiorcach, którzy nie znajdują zbyt wiele interesujących materiałów. Postaraj się dopasować swoje treści do ich oczekiwań. Możesz to zrobić m.in. poprzez  stworzenie kanału dla konkretnych odbiorców czy grupy docelowej. Ważne jest to, abyś odkrył kto cię będzie oglądać. Czy będą to nastolatkowie czy ludzie starsi, kobiety czy mężczyźni, osoby pracujące czy może jednak bezrobotne. Znajdź swoją grupę docelową. 

Pomyśl w jaki sposób twoi przyszli subskrybenci mogliby znaleźć twój kanał. Tworząc treści pamiętaj o tym co jest teraz popularne, co twoi odbiorcy wyszukują. Nagrywaj filmy ponadczasowe, które nawet w następnym roku będą dalej aktualne.  

Najpopularniejsi vlogerzy mówią, że bardzo ważna w tworzeniu treści na YouTube jest konsekwencja. Nie ważne czy dotyczy ona stosowanych formatów, osób pojawiających się na kanale czy harmonogramu udostępnienia filmów.  

Akademia YouTube radzi nam, abyśmy rozważyli te 3 opcje: 

  • Nadaj swoim programom wyraźny format. Postaraj się wymyślić taki temat, który będzie w stanie utrzymać zainteresowanie widzów przez wiele odcinków. 
  • Pamiętaj o regularnym przesyłaniu. Pomyśl o publikowaniu filmów konkretnego dnia i poinformuj o tym swoich widzów. 
  • Niech Twoje filmy mają jedną twarz. Warto się postarać, by twarzą kanału była charyzmatyczna, dająca się lubić osoba. 

Współpraca z twórcami innych treści to świetny sposób na zdobycie subskrybentów. Bądź autentyczny i pracuj z markami i ludźmi, którzy tworzą odpowiedni content. Razem dzielcie się swoimi odbiorcami! 

Warto jest nawiązać współpracę z twórcami zajmującymi się tym samym gatunkiem lub tą samą niszą co ty. Dzięki temu tacy widzowie chętniej pozostaną na Twoim kanale. 

Czasami treści edukacyjne lub wartościowe nie wystarczą. Widzowie mogą jednego dnia uznać Twoje filmy za przydatne, a następnego już nie. Zachęcanie ich do oglądania filmów może być niezwykle satysfakcjonujące. 

Jedną z zalet tworzenia treści w YouTube jest możliwość włączenia widowni w to, co robisz. Możesz m.in. zadawać pytania bezpośrednio widzom, prosić ich o pomysły na kolejne filmy czy wykorzystywać materiały, które sami ci przesłali. 

Oczywiste jest, że sam musisz swoje filmy udostępniać w innych mediach społecznościowych takich jak Instagram, Facebook czy Twitter. Ale co zrobić, żeby twoje treści były rozpowszechniane przez inne osoby?   

Poruszaj aktualne tematy, o których każdy mówi. Możliwe, że znajdziesz grupę osób, które będą podzielały twoje zdanie. Ważne jest to, żebyś tworzył wartościowe materiały. Pomyśl, jak możesz przekazywać widzom coś, co będzie miało dla nich wartość. Może warto spróbować nagrać przydatny poradnik? 

Twórz swoje treści z pasją! Zwracaj uwagę na to w czym jesteś dobry, na czym się znasz i za co szanują cię inni. Pomyśl co sam oglądasz, co czytasz, co chciałbyś, żeby znalazło się na YouTube. Pracuj nad tym, aby filmy, które sam stworzyłeś sprawiały ci przyjemność podczas późniejszego oglądania.  

Najważniejsze. Nie nagrywaj filmy tylko dlatego, żeby być popularnym. Musisz sam być z nich dumny. 

źródło: Akademia YouTube

ZOSTAW KOMENTARZ